Openh264 Binære Alternativer


Q. Hvorfor er Cisco tilgjengelig både i kilde og binær versjon A: Kildekoden er tilgjengelig slik at en implementering av H.264 er tilgjengelig for samfunnet å bruke på tvers av alle prosjekter, og å utnytte fellesskapet til å gjøre kodeken bedre for alle . Vi har valgt lisensvilkår som tillater at denne koden skal brukes i kommersielle produkter, så vel som open source-prosjekter. For at Cisco skal være ansvarlig for MPEG LA-lisensavgiftene for modulen, må Cisco gi emballasje og distribusjon av denne koden i et binært modulformat (tenk på det som en plugin, men ikke bruk de samme APIene som eksisterende plugins), i tillegg til flere andre begrensninger. Dette gir samfunnet det beste av alle verdener - et lag kan velge å bruke kildekoden, i hvilket tilfelle teamet er ansvarlig for å betale alle gjeldende lisensavgifter, eller laget kan bruke den binære modulen distribuert av Cisco, i hvilket tilfelle Cisco vil dekke MPEG LA lisensavgift. Q. Hvor kan jeg lære mer om denne kilden og binær lisens A: Det er en kort video på vimeocullenfluffyjenningsopenh264-ipr. Spørsmål: Er Cisco garantert at det vil betale andre lisensavgifter for H.264, hvis flere patentinnehavere hevder krav i fremtiden A: Cisco gir ingen slik garanti. Vi dekker kun royalties som vil gjelde for binærmodulen under MPEG LAs AVCH.264 patentpulje. Spørsmål: Hvis jeg bruker kildekoden i produktet, og distribuerer dette produktet alene, vil Cisco dekke lisensavgiftene for MPEG LA som ellers må betale A: Nei. Cisco dekker bare lisensavgiftene for sin egen binære modulen, og produkter eller prosjekter som bruker den, må laste den ned på det tidspunktet produktet eller prosjektet er installert på brukerens datamaskin eller enhet. Cisco er ikke ansvarlig for eventuelle lisensavgifter som pådras av andre parter. Q. Jeg er en konkurrent til Cisco som gjør et kommersielt produkt. Kan jeg fortsatt utnytte H.264-modulen i prosjektet mitt A: Ja. Hvis alle har minst én video codec felles, vil våre produkter kunne kommunisere. Det øker antall andre mennesker som alle kan snakke med. Nettverkseffekten hjelper alle. Spørsmål: Hvordan skal åpen kildekode-prosjektet styres A: Vi skal danne et styre bestående av ledere fra open source-fellesskapet, samt Unified Communication-leverandører. Q. Hvilke profiler av H.264 vil bli støttet A: Den opprinnelige koden har baselineprofilen. Vi gleder oss til å jobbe med open source-fellesskapet for å legge til høy profil og andre. Q. Hvilke plattformer vil binariene støtte A: Vår opprinnelige plan er å støtte Linux (x86 og ARM), Windows (XP fremover), OSX og Android. Styret kan bestemme seg for å legge til flere plattformer. Så lenge det er porter til kildekoden og automatiske bygningsskript som er bidratt som en del av åpen kildekode, ser vi ikke vanskeligheter med å legge til flere plattformer. Q. IOS er merkbart fraværende fra listen over plattformer. Hvorfor er det A: Dessverre tillater ikke iOS at applikasjoner henter og installerer moduler fra Internett når det programmet er installert på enheten. Nylig, i iOS 8, har Apple gitt en oppdatering til deres Video Toolbox Framework som gir utviklere direkte tilgang til H.264AVC-maskinvarekodning og dekoding. Q. Hvordan kan utviklere laste ned OpenH264-binærprogrammer til deres applikasjoner, være sikker på at pakken bare inneholder den samsvarende revisjonen av OpenH264-koden A: Den beste tilnærmingen vil være for OpenH264-fellesskapet å til slutt samprodusere en automatisert prosess for å lage binærene fra prosjektene kildekode på en offentlig infrastruktur tjeneste. Automatiseringsverktøyene kan utvikles og lagres i github og en logg for hver bygg publisert til fordel for alle for å sikre at byggene bare inneholder OpenH264-kode. I mellomtiden har Mozilla bygget binærene som brukes av Firefox, og Cisco har bygget binære filer til generell bruk. Cisco's utviklingspraksis er fokusert på å levere pålitelige produkter og systemer og strengt forbyr enhver forsettlig atferd eller funksjoner som tillater uautorisert tilgang, eksponering av sensitiv enhetsinformasjon eller omgåelse av sikkerhetsforanstaltninger. Q. Hvilken e-postliste kan utviklere bruke til å diskutere arbeid på dette prosjektet A: Vi bruker e-postlisten på openh264-devgooglegroups - Abonner på groups. googledforumopenh264-dev. Q. Hvilken lisens vil bli brukt for binær A: Cisco gir binæret under vilkårene i en to-klausul BSD-lisens. I tillegg er det binære lisensiert under Cisco AVCH.264 Patentportefølje lisens fra MPEG LA, uten kostnad for deg, forutsatt at kravene og vilkårene som er oppført i AVCH.264 Patent Portfolio-seksjoner er oppfylt. Vennligst se full binær lisenstekst på openh264.orgBINARYLICENSE. txt. Spørsmål: Programmet mitt har ikke en sluttbruker lisensavtale, så hvor skal jeg gjenskape all binær lisenstekst A: På samme sted hvor annen lisensinformasjon skal presenteres for brukeren. Noen eksempler er i en beskrivelse, om eller lisensavdeling eller - fil. Q. Hvor mange tilbakekoblinger av binæret vil bli holdt tilgjengelig for nedlasting A: I utgangspunktet vil alle tilbakebetalinger av binæret være tilgjengelig for nedlasting. Eventuelle unntak eller endringer i denne planen i fremtiden vil bli overvåket med samfunnet og styret. Q. Hvordan har jeg programkoblingen til binærmodulen for nedlasting til brukere A: Vennligst referer til RELEASES-filen i hovedkatalogen til openh264 github-depotet på githubciscoopenh264blobmasterRELEASES eller utgivelseslisten i github-depotet ved githubciscoopenh264releases. Binær Options Trading med IQ-alternativ Hva er binære alternativer Først og fremst er det et svært lønnsomt online handelsverktøy som lar deg estimere mengden potensielt fortjeneste på forhånd. Binær opsjonshandel kan gi betydelig inntekt på kortest mulig tid. Traders kjøper opsjoner til en forutbestemt pris. Online handel kan være lønnsomt dersom handelsmannen korrekt identifiserer markedsbevegelsen. Fordeler med binær opsjonshandel er et høyrisikoområde hvor du enten kan doble eller tredoble kapitalen din eller miste den om noen få minutter. Binære alternativer har flere fordeler som gjør det mulig å få mer profitt med forutsigbar risiko. Et alternativ med fast fortjeneste er forskjellig fra konvensjonell handel. Nybegynnere kan handle binære alternativer med IQ Option like godt som erfarne forhandlere. Hele prosessen er fullt automatisert. Binære opsjonshandlere er klar over fortjenesten på forhånd. Hovedformålet er å velge riktig retning for markedsbevegelsen. De trenger å velge mellom to retninger bare opp eller ned. To typer Online Trading IQ Options-plattformen lar deg handle binære alternativer i to grunnmoduser. Øvelse konto er for trening. Å åpne en øverkonto og teste styrken din, trenger du ikke engang å gjøre et innskudd. For ekte handel må du bare deponere 10. Dette sikrer en bonus på opp til 36. Når du åpner en konto for en større mengde (fra 3000), vil en personlig kontoadministrator være til din tjeneste. Handelsvirksomhet som tilbys på dette nettstedet kan betraktes som High-Risk Trading Operations, og deres gjennomføring kan være veldig risikabelt. Innkjøp av finansielle instrumenter eller bruk av tjenester som tilbys på nettstedet, kan medføre betydelige tap eller til og med i et totalt tap av alle midler på kontoen din. Du får begrenset, ikke-eksklusiv, ikke-overførbar rett til å bruke IP-en som er gitt på denne nettsiden for personlige og ikke-kommersielle formål i forhold til tjenestene som tilbys på nettstedet. Selskapet handler utenfor Russland. eu. iqoption eies og drives av Iqoption Europe Ltd. IQ Option, 20132017 Passordgjenoppretting har blitt sendt til din epost Registrering er for tiden utilgjengelig i Russland. Hvis du tror du ser denne meldingen ved en feil, vennligst kontakt supportiqoption. Selskapet bekrefter at med hensyn til beskyttet CFD på Companys nettsted: A) maksimal risiko for kunden relatert til tjenester av beskyttet CFD på denne nettsiden skal på ingen måte overstige summen investert av klienten B) under ingen omstendigheter Risiko for tap for Kunden er større enn beløpet til det opprinnelige økonomiske bidraget. C) Risikoen for tap i forhold til de tilsvarende potensielle fordelene er rimelig forståelig i lys av den foreslåtte finansierings kontraktens spesielle karakter. Under ingen omstendigheter skal risikoen for tap overstige summen investert av klienten. Ved å godta denne meldingen via kryssboks nedenfor, bekrefter Kunden at: A) Kunden forstår fullt ut den maksimale risikoen for kunden relatert til tjenestene til beskyttet CFD på denne nettsiden og det faktum at slik risiko ikke på noen måte overstiger summen som er investert av kunden B) Kunden forstår fullt ut at risikoen for tap for Kunden under ingen omstendigheter er større enn beløpet til det opprinnelige økonomiske bidraget. C) Kunden forstår fullt ut at risikoen for tap i forhold til de tilsvarende potensielle fordelene er rimelig forståelig for kunden i lys av den spesielle karakteren til den foreslåtte økonomiske kontrakten D) Kunden forstår fullt ut at risikoen for tap under ingen omstendigheter skal overstige summen investert av Kunden. Ved å godta denne meldingen via kryssboks nedenfor, bekrefter Kunden at kundenes oppfatning ikke omfatter tjenester på Nettstedet i noen definisjoner av investeringstjenestene som er begrenset på Frankrikes territorium, inkludert, men ikke begrenset til, investeringstjenester, kontrakter og produkter nevnt i artikkel L. 533-12-7 i penge - og finansloven Artikkel 314-31-1 i generell forordning fra fransk autoritet des Marchs Financiers AMAs utgave av AMF publisert av AMF på AMFs nettsted på 10 Januar 2017. Jeg godtar påstandene ovenfor og gir deg min forespørsel og tillatelse til annonsering, økonomisk oppfordring av meg, samt tillatelse til å gi meg tjenestene på denne nettsiden. Du må godta AvtalenOpenH264 er et kodekbibliotek som støtter H.264-koding og dekoding. Den er egnet for bruk i sanntidsprogrammer som WebRTC. Se openh264.org for mer informasjon. Begrenset grunnlinjeprofil opp til nivå 5.2 (Maksimal rammestørrelse er 36864 makroblokker) Vilkårlig oppløsning, ikke begrenset til multipler på 16x16 Rate kontroll med adaptiv kvantisering eller konstant kvantisering Skjærealternativer: 1 skive per ramme, N skiver per ramme, N makroblokk per skive eller N byte per skive Flere tråder automatisk brukt til flere skiver Temporal skalerbarhet opptil 4 lag i et dyadisk hierarki Simulcast AVC opptil 4 oppløsninger fra ett enkelt inngang Rumlig simulcast opptil 4 oppløsninger fra en enkelt inngang Langsiktig referanse (LTR ) Rammer for minnestyringskontroll (MMCO) Referanse bildeliste modifikasjon Enkelt referanse ramme for inter prediksjon Flere referanse rammer når du bruker LTR andor 3-4 temporale lag Periodisk og på forespørsel Instantaneous Decoder Refresh (IDR) rammeinnføring Dynamiske endringer i bithastighet, bildefrekvens og oppløsning Bilag B byte strømutgang YUV 4: 2: 0 plan inngang Begrenset baselineprofil opp til nivå 5.2 (Maksimal rammestørrelse er 36864 makroblokker) Vilkårlig oppløsning, ikke begrenset til flerverdier på 16x16 Enkel tråd for alle skiver Langtidsreferanse (LTR) rammer Minnehåndteringskontrolldrift (MMCO) Referansebildemodifikasjon Flere referanserammer når de er spesifisert i Sekvens Parameter Set (SPS) Vedlegg B byte strøminngang YUV 4: 2: 0 planutgang Windows 64-bits og 32-bits Mac OS X 64-biters og 32-biters Linux 64-bits og 32-biters 64-bits og 32-bits iOS 64- bit og 32-biters Windows Phone 32-bit Intel x86 eventuelt med MMXSSE (ingen AVX ennå, hjelp er velkommen) ARMv7 valgfritt med NEON, AArch64 valgfritt med NEON En hvilken som helst arkitektur ved hjelp av CC-tilbakebetalsfunksjoner Bygg biblioteket NASM måtte installeres for monteringskode : Brukbar versjon 2.10.06 eller nyere, kan NASM lastes ned fra nasm. us. For Mac OSX 64-bit NASM måtte være under versjon 2.11.08, da NASM 2.11.08 vil introdusere feil når du bruker RIP-relative adresser i Mac OSX 64-bit For å bygge armmonteringen til Windows Phone, er det nødvendig med gassforprosessor. Den kan lastes ned fra git: git. libav. orggas-preprocessor. git For Android Builds For å bygge for android plattform, må du installere android sdk og ndk. Du må også eksportere ANDROIDSDKtools til PATH. På Linux kan dette gjøres av Codec og demo kan bygges av Valid ANDROIDTARGET finnes i ANDROIDSDKplatforms. slik som android-12. Du kan også angi ARCH. NDKLEVEL i henhold til enheten og NDK-versjonen. ARCH spesifiserer arkitekturen til android-enheten. Foreløpig arm. arm64. x86 og x8664 støttes, standard er arm. (mips og mips64 kan også brukes, men det er ingen spesifikk optimalisering for disse arkitekturene.) NDKLEVEL angir android api nivå, standarden er 12. Tilgjengelige muligheter finnes i ANDROIDNDKplatforms. for eksempel android-21 (stripe bort android-prefiks). Som standard bygger disse kommandoene på armeabi-v7a ABI. Å bygge for andre android ABIer, legg til ARCHarm64. ARCHx86. ARCHx8664. ARCHmips eller ARCHmips64. Å bygge for den eldre armeabi ABI (som har armv5te som utgangspunkt), legger til APPABIarmeabi (ARCHarm er implisitt). Å bygge for 64-biters ABI, som arm64. eksplisitt sett NDKLEVEL til 21 eller høyere. Du kan bygge bibliotekene og demo applikasjonene ved hjelp av xcode prosjektfiler som er plassert i codecbuildiOSdec og codecbuildiOSenc. Du kan også bygge bibliotekene (men ikke demo-applikasjonene) ved hjelp av det lagebaserte byggsystemet fra kommandolinjen. Bygg med Gyldige verdier for ARCH er de vanlige iOS-arkitekturnavnene som armv7. armv7s. arm64. og i386 og x8664 for simulatoren. En annen settbar iOS-spesifikk parameter er SDKMIN. angir minimum distribusjonsmål for det innebygde biblioteket. For andre detaljer om bygging ved hjelp av merke på kommandolinjen, se For alle plattformer nedenfor. For Windows Builds Våre Windows bygger bruker MinGW som kan lastes ned fra mingw. org For å bygge med gcc, legg til MinGW bin-katalogen (for eksempel cMinGWbin) til banen din og følg instruksjonene for alle plattformer under. For å bygge med Visual Studio må du sette opp banen for å kjøre cl. exe. Den enkleste måten er å starte MSYS fra en kommandolinje-økt for utviklere. Instruksjoner finner du på msdn. microsoften-uslibraryms229859 (vvs.110).aspx. Hvis du trenger å gjøre det for hånd, er det et eksempel fra en Windows 64bit-installasjon av VS2012: Du må også angi INCLUDE og LIB-stiene for å peke på VS - og SDK-installasjonene. Noe som dette, igjen fra Win64 med VS2012 (merk bruk av Windows-sti-stier her). Deretter legger du til OSmsvc til linjene i instruksjonene for alle plattformer. For Windows Phone Builds Følg instruksjonene ovenfor for vanlige Windows-bygg, men bruk OSmsvc-wp i stedet for OSmsvc. Du vil også trenge gass-forprosessor (som nevnt under Bygge biblioteket). Hvis du bygger for Windows Phone med MSVC 2013, er det ingen inkluderte flaggfil som setter lib-banene til Windows Phone-settet, men det kan gjøres med en kommando som dette: Dette er bare nødvendig for å bygge DLL-det statiske biblioteket kan bygges uten å sette inn dette. For alle plattformer Fra hovedprosjektkatalogen: Lag for automatisk å oppdage arkitektur og bygge tilsvarende, gjør ARCHi386 for x86 32-biters bygge gjør ARCHx8664 til x86 64-biters bygge gjør VNo til en stillebygging (ikke viser de faktiske kompilatorkommandoene) gjør DEBUGSYMBOLSTrue for to biblioteker, en er normale biblioteker, en annen er fjernet debugging symbolet tabelloppføringer (de som er opprettet ved - g alternativet) Kommandolinjeprogrammene h264enc og h264dec vil vises i hovedprosjektmappen. Et shell-skript for å kjøre kommandolinjeprogrammer er i testbinCmdLineExample. sh Bruksinformasjon finner du i testbinCmdLineReadMe. Bruke kildekodenkoden, dekoderen, konsollen (testapp), bygge (makefile, vcproj) bygge - skript for Makefile build system test - GTest unittest filer testbin - autobuild scripts, test app config filer res - yuv og bitstream testfiler Encoderfeil når oppløsning overstiger 3840x2160 Encoderfeil når komprimert rammestørrelse overstiger halv ukomprimert størrelse Dekoderfeil når komprimert rammestørrelse overstiger 1MB Encoder RC krever rammespring for å være aktivert for å treffe målbithastigheten, hvis rammeskiven er deaktivert, kan målbithastigheten overskrides BSD, se LISENSFIL for detaljer.

Comments